Wednesday, November 3, 2010

Pemakanan dalaman yang dr kulit syorkan untuk kulit jadi remaja,gebu dan cerah!

Semasa aku teman kakak aku pergi klinik kulit di muar.....aku bertemu dr wanita yang sangat cantik tanpa secalit makeup dan bedak tau! muka dia mcm baby halus!......aku pun tumpang tanya.....huhuhuhuuhu dr...macammana nie nak pulihkan kembali kulit saya seperti dulu huhuhuh...dr tu dengan relaks jer pun cakap.....U, jangan risau....yang penting u kena ikut cakap saya....follow ajer langkah saya pasti hasilnyer debomm! fuihhhh bersinar2 mata aku mendengar dr tu cakap.....dia pun kata first....dia bagi pil hormon,pil mati kuman dan pil alahan. semua tu mesti habis dalam 2 minggu. lepas tu dia bagi krim sapu kat jerawat. untuk pencuci aku pakai dermalogica yang lembut.....dr tu tak bagi pakai toner kerana mengeringkan kulit....pastu dr tu bagi pelindung matahari spf 30 dalam bentuk kapsul! lembut dan tidak berminyak!! best giler! sebulan rm40. dia kata lepas pakai uv ni nak pakai bedak pun boleh. tapi dia tak galakkan sgt lah hehehehe......apabila jerawat sume dah mati.....tinggal parut.....dia bagi vitamin E 30,000 untuk hilangkan parut dan kembalikan keanjalan kulit. dalam masa yang sama untuk bentuk balik kulit yang rosak...kembalikan kulit baru yang cantik...pemakanan dalaman perlu ada ...dr itu cadangkan untuk makan PYNOCARE....dr tu pun makan bende tu......bende tu sangat bagus......dr kata kalau aku ikut semua langkah tu.....dalam tempoh 5 bulan akan nampak perubahannya!!!! ......Dr tu kata kat aku TOLONG JANGAN PERCAYA PADA PRODUK YANG BUKAN DALAM KAWALAN DOKTOR...so kepada sesiapa yang ada masalah kulit, silalah berjumpa dengan dr kulit dahulu ye....sebab kosnya lagi murah dari buat rawatan kat tempat ape2 ntah.......hehehehhehe.....ok daaaa owhhh sebelum tu...ini laman web untuk pynocare tu....

http://www.pynocare.com

9 comments:

  1. halal x produk pynocare tu?

    ReplyDelete
  2. ada side effect x bila mkn pynocare ni?

    ReplyDelete
  3. so da nmpk prubahan x...aritu ko anta pic mcm da ok je muka ko...-mas-

    ReplyDelete
  4. salam..awin,muka ko dh ok lah...ko rs aku patut pkai ape???aku nk muka cam doktor yg ko ckpkn tue...nk gebus...xnk solek tebal2...xnk make up..tp muka nmpk cantik n berseri.....gtau..gtau...hehehe

    ReplyDelete
  5. salam..klinik dr tu kat mane?

    ReplyDelete
  6. salan..awin ikut ke ckp doc tu?klinik tu kat mane ek?

    ReplyDelete
  7. ye la..bgtahu la mana klinik tu..nak pergi jugak..:)

    ReplyDelete
  8. yes. Pynocare tu halal. tengok blog MasPynocareWhite.blogspot.com for more info :)

    ReplyDelete