Thursday, July 14, 2011

weird things in the world - bende2 pelik dalam dunia

< Salam and hello guys....mak aku pernah cakap yang dia pernah nampak ular kepala dua! owhhhh......pelik ...pelik.....tapi bagi aku yang suka fikir secara saintifik...ekekeke...aku rasa perkara biasa ajer tuh sebab maybe kromosom dia dah nak kembar nak wat camner ehehehehe....macam manuasia juga ehehehee...ok ok.....selalu u guys nampak bende2 pelik kat dalam negara jer kan....pokok pisang berbuah 2 kali lah...pokok berdarah lah.....(aku rasa pokok berdarah tu just terlebih antosianin jer ekekekeke)......tapi kali nie aku nak korang bersama-sama menjelajah dunia pulak.....banyak bende2 yang lagi tahap gaban maksimum peliknyer di luar sana.....iyelah kan....takkan kite nak cocok duet kat bank...amek tiket flight pastu gi merata2 dunia nak gi carik pulak kan.... ehehehehe.....lain ler kite nie kaya mcm william bil gate tuh ehehehehe....tak pe takpe.....sekarang zaman IT....zaman tanpa sempadan.....asalkan kite bijak menggunakan segala kemudahan yang ada..pasti kite tidak akan ketinggalan.....:p....ok ok.....dah dah...jom kite tengok bende2 pelik tuh.....opsss pastikan anda bukan mengandung ataupun tengah makan ok eheheheeh..





ini adalah makanan from china...tuna eyeballs...ermmm sedap!



ant egg ..telur semut! pergh macam beras aku tengok!



siksanyer jadi dia org nih.....tuhan dah bagi hidup macam biasa nih....bersyukurnya!



walaupun nampak pelik but i think this is a beautiful place to visit!



bukan dia pinta....



lepas nih dah malas nak tulis ehehehee...tengok ajer lah yer.....cuci cuci mata yang ngantuk time kerje ehehehehe.......

















No comments:

Post a Comment