Saturday, December 4, 2010

FESYEN TUDUNG SHAWL TERKINI CANTIK DAN SWEET !

Salam and hello semua....wah sekarang kalau jalan2 kat masjid jamik mesti terpegun tengok girl2 kat luar dengan fesyen tudung yang terkini.....nampak sweet and ceria! yang penting bukan tudung mahal2 sampai ratus2 pun....kadang2 kos hanya rm10 ajer tau! yang penting kita kreatif dan bijak membeli! ok check it out!

tudung nie memang sesuai sangat ngan baju kasual tau...tudung ...i like! sape2 yang muka bulat tu boleh guna lilin nak keraskan hujungnya hehehehehe......









Sape2 yang berkenan dengan tudung2 di ats tu....bolehlah go to...
http://shawls-house.blogspot.com/



Yang ni saya suka sangat! cantik and simple kan tudung ni...namanya tudung syria ladyanna...lawa lah.....sape2 suka boleh view this page:http://makeubeautifulwonderful.blogspot.com/2010/04/tudung-syria-ladyanna.html






OK,this one memang i punyer favourite! walla banyak beno aku punye suke ler...hehehehe...tapi look so cute n sweet! check it out!



tapi girlss.......sape2 yang rambut pendek tu memang kena letak sapu tangan gulung2 pastu letak dalam anak tudung...so tinggi sikit seperti sanggul...barulah nampak cantik dan terletak ajer selendang tuh....betul sebab saya pun buat mcm tuh hahahaha....

ok sape2 nak nampak ayu sangat2 dan cantik sgt dengan baju kurung moden....try this one of tudung...namanya tudung chiffon awning....eh eh sesuka hati ajer letak nama mcm tuh heheehhe...ok ok owner kedai ni letak namatudung chiffon layer ala rozita check wan

tengok tudung nie...lawa giler!






suka tak? hehehehe nak tengok lebih lanjut....go to:-

http://makeubeautifulwonderful.blogspot.com/2010/08/tudung-chiffon-layer-ala-rozita-che-wan.html

No comments:

Post a Comment